Lieve Birgitte,

Heel erg bedankt voor je goede zorgen, de fijne gesprekken en alles wat je ons geleerd hebt! Het is zo gek dat ’t er nu ‘ineens’ weer op zit, maar wat zijn we blij en dankbaar dat jij bij ons kon zijn de afgelopen week. We hebben genoten van hoe jij met de meiden omging en hoe ook jij onze lieve Amadeo gelijk geweldig vond. Zulke momenten vergeet je nooit, dus uit de grond van ons hart: dankjewel voor alles. Mede dankzij jou was dit een heerlijke kraamweek!

veel liefs,

Jasper, Megan, Eliora, Avélie en Amadeo