Lieve Birgitte,
Wat hebben wij een fijne kraamweek gehad dankzij jou! Jouw hulp hebben wij echt als heel erg fijn ervaren. Dat begon al bij de bevalling, waar je ons veel vertrouwen gaf en voor onze wensen opkwam. Dankjewel voor het mooie verslag, we kunnen nu erg goed terugkijken op de bevalling! Wanneer we ’s ochtends na een pittige nacht weer even moesten opstarten, was jij daar met positieve energie en een goede dosis humor. Tijdens de intake dacht jij ons niet veel meer te kunnen leren omdat Elin ons tweede kindje is, maar wat hebben we veel gehad aan jouw tips! Overal dacht je in mee, wat gaan we dat missen! Je hebt ons vertrouwen gegeven en kunnen met veel liefde terugkijken op de de kraamweek! Bedankt voor alles!
Veel liefs
Rick, Charlotte, Noud en Elin